CONTABIL SEF

Job Expirat

Cerinte post
- studii superioare economice, contabil autorizat, Membru CECCAR sau CAFR;
- vechime de cel putin 5 ani in domeniul financiar-contabil, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, inclusiv fiscal, in sfera procedurilor de control intern, gestiune, operatiuni intra-comunitare;
- experienta pe o pozitie similara in cadrul unei companii cu cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro;
- capacitate de organizare si conducere;
- capacitate de prelucrare a informatiilor;
- capacitatea de a genera rapoarte si situatii economic-financiare;
- abilitati de sinteza, comunicare si de luare a deciziilor;
- capacitatea de lucru in echipa;
- capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita;
- cunostinte operare PC pachetul MS Office: Word si Excel,
- limba engleza: nivel avansat
- cunoasterea programului SAP reprezinta un avantaj;

Responsabilitati
- Organizeaza si supervizeaza operatiunile zilnice de contabilitate si trezorerie inclusiv gestionarea creditelor bancare la nivel de companie;
- Coordoneaza inchiderile contabile statutare de luna si de an la nivel de punct de lucru si linii de afacere din cadrul companiei cat si la nivel consolidat cu respectarea termenelor de raportare si a celor legal-fiscale;
- Analizeaza balanta contabila si reconciliaza lunar fisele de cont parteneri; raspunde de acuratetea intocmirii balantei de verificare si a inregistrarilor reflectate in conturi conform legislatiei contabile in vigoare;
- Executa lunar inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli si are reponsabilitatea inregistrarilor de
provizioane si a ajustarilor necesare pentru a reflecta cu acuratete pozitia financiara a societatii;
- Supervizeaza inregistrarea operatiunile bancare si de casa necesare desfasurarii activitatii operationale;
- Intocmeste ordine de plata, efectueaza platile electronice si le transmite spre aprobare;
- Pregateste si depune lunar deconturi TVA si rapoartele fiscale, declaratiile periodice cat si a situatiilor financiare trimestriale, semestriale, anuale catre ANAF si autoritatile locale;
- Coordoneaza relatia cu bancile si are resposabilitatea fluxului de numerar cat si a asigurarii fondurilor necesare pentru sustinerea activitatii operationale si de investitii;
- Verifica notele contabile pentru facturile de cumparari si a facturilor intra-comunitare;
- Verifica incadrarea si alocarea cheltuielilor/costurilor pe puncte de lucru, departamente si centrele de cost;
- Colaboreaza cu celelalte functiuni din cadrul departamentului financiar si cu departamente operational-logistica pentru raportarile catre management si pentru implementarea proceselor si procedurilor de control intern si a celor de control financiar preventive;
- Efectueaza saptamanal si lunar verificari interne la nivel de gestiuni, puncte de lucru, operatiuni;
- Implementeaza si monitorizeaza managementul stocurilor la nivel de fiecare punct de lucru si gestiune in parte: verifica si analizeaza abaterile de consum pe fiecare gestiune in parte (inclusiv tempoare pe proiecte) si propune actiuni corective; analizeaza si monitorizeaza necesarul capitalul de lucru
- Revizuieste lunar centralizatoarele, nota contabila si statele de plata ale salariilor cat si declaratiile aferente fiscal aferente; importa notele de salarii pe centre de cost;
- Recomanda propuneri de imbunatatire a procedurilor si politicilor interne contabile, propune noi proceduri care au ca scop eficientizarea activitatii, acuratetea si integritatea inregistrarilor contabile;
- Reprezinta compania in relatia cu auditorii si autoritatile fiscal;

Beneficii

- pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul cerintelor si performanta;
- mediu de lucru placut si profesionist;
- posibilitatea unei cariere in cadrul unei companii dinamice;

Prezentarea firmei
Datacor este o companie 100% romaneasca. Suntem un integrator de solutii inovative de comunicatii, securitate si electrice, operand in segmentele o%EF%AC%80ice, retail si industrial.



Compania este prezenta in trei orase din Romania: Bistrita, unde avem sediul administrativ si logistic, Bucuresti - sediul secundar si logistic si sediul din Cluj, care functioneaza ca punct de prezenta si logistic.

Intreaga activitate Datacor are la baza un set de valori care ne ajuta sa construim parteneriate de succes si de lunga durata cu clientii nostri.

Calitatea - Serviciile si produsele oferite se ridica la standarde ireprosabile de calitate.

Inovatia - Credem in puterea inovatiei de a face diferenta pe o piata concurentiala si de aceea promovam noile tehnologii si producatorii inovativi.

Onestitatea - Construim fiecare proiect pornind de la incredere reciproca cu partenerii nostri. Promptitudinea - Luam in serios nevoile clientilor nostri si le tratam cu prioritate.



La Datacor, credem cu tarie ca valoarea companiei noastre sta in oamenii care o reprezinta. De aceea, investim constant in pregatirea si calificarea echipei si in obtinerea celor mai prestigioase certificari. Reusim astfel sa transformam proiectele cu o complexitate ridicata in obiective indeplinite cu succes.