CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE - GERMANA, BRASOV

Job Expirat

Cerinte post
- Cunostinte de limba italiana la nivel avansat;
- Cunostinte operare PC si viteza de tehnoredactare;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Perseverenta si focus pe indeplinirea obiectivelor stabilite;
- Persuasiune si proactivitate;
- Atitudine pozitiva si orientare catre client;
- Capacitate de adaptare, spirit de echipa, atentie la detalii.

Responsabilitati
- Opereaza toate serviciile electronice destinate clientilor - preia si initiaza apeluri si e-mailuri, opereaza in baza de date;
- Furnizeaza informatii, acorda asistenta, trateaza reclamatii prin telefon, e-mail sau chat, conform procedurilor si instructiunilor de lucru;
- Inregistreaza fiecare apel, e-mail si chat preluat sau initiat in baza de date, in conformitate cu procedurile de lucru.
- Promoveaza imaginea companiei prin atitudine, cunostinte, orientare catre client si disponibilitate fata de nevoile clientilor.
- Acorda suport colegilor mai putin experimentati si dovedeste spirit de echipa.

Beneficii
- Sustinere in acomodare si integrare din partea companiei angajatoare; Prima de relocare/ instalare;
- Training-uri specifice activitatii;
- Pachet salarial peste media pietei;
- Bonusuri de performanta lunare;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie de nivel international;
- Asigurare medicala privata;
- Mediu de lucru profesionist si plac

Prezentarea firmei
Clientul nostru este una dintre companiile multinationale lider in domeniul Business Process Outsourcing, prezent la nivel global in peste 40 de tari, cu peste 70 de mii de angajati.