Cerinte post
- Experienta in domeniu de specialitate minim 3 ani;
- Cunostinte de contabilitate primara, gestiunea stocurilor;
- Cunostinte MS Office, in special Excel;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- Posesor de permis de conducere cat. B obligatoriu, alte categorii constituie avantaj.
Responsabilitati
1. Specifice domeniului evidentei stocurilor:
• Introduce datele si prelucreaza toate operatiunile de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);
• Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;
• Supravegherea si verificarea stocurilor de marfa si descarcarea de gestiune;
• Tine evidenta scriptica a stocurilor de marfa pe gestiuni, in vederea confruntarii lunare a stocului scriptic-faptic;
• Asigura interfata intre gestiunea fizica a marfurilor din depozite si reflectarea tranzactiilor in contabilitatea financiara;
• Tine evidenta echipamentului de lucru si protectie pentru fiecare angajat al societatii;
• Urmareste ca sculele electrice defecte sa fie reparate si sa se intoarca la utilizatori;
• Verifica stocurile pe fiecare gestiune in parte in vederea identificarii si corectarii eventualelor inadvertente.
2. Specifice domeniului administrativ/organizatoric:
• Responsabil de mentenanta autoturismelor din dotare: ITP, RCA, CA
• Raspunde de indeplinirea atributiilor de serviciu a celor din pe care ii are in subordine;
• Raspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale alocate pentru buna desfasurare a activitatii;
• Raspunde de respectarea programului de lucru si folosirea eficienta a timpului de lucru, pentru executarea intocmai si la timp a sarcinilor de serviciu ce ii revin si a dispozitiilor de serviciu transmise de superiorul direct;
3. Specifice domeniilor Securitatii si Sanatatii in munca, Situatiilor de Urgenta si Protectiei mediului:
• Raspunde de respectarea procedurilor de securitate si sanatate in munca, a regulilor si instructiunilor de aparare impotriva incendiilor si a regulilor privind protectia mediului;
• Raspunde de aplicarea procedurilor de securitate si sanatate in munca;
• Colaboreaza cu inspectorii din cadrul serviciului SSM, SU si PM in vederea imbunatatirii activitatii de securitate si sanatate in munca, situatii de urgenta si protectia mediului.
Beneficii
• Salariul competitiv;
• Tichete de masa;
• Prima de vacanta care se acorda anual, proportional cu timpul lucrat;
• Decontarea lunara a transportului;
• Prime pentru sarbatorile de Paste, de Craciun si de 1 iunie
Prezentarea firmei
Suntem o societate specializata in recrutarea de personal calificat din numeroase domenii, pentru companiile din strainatate si din Romania.