Team LEader - Contact Center Iasi

Job Expirat

Cerinte post
Recrutam pentru clientul nostru, unul dintre furnizorii nationali de servicii de contact center externalizate, cu o prezenta pe piata de aproape 10 ani, rolul de

TEAM LEADER - CONTACT CENTER

Locatie:asi

Nr. pozitii vacante: 1

Cerinte:

- studii superioare finalizate;
- o experienta de minim 2-3 ani pe o pozitie similara, in cadrul unei structuri de Contact Center (experienta intr-un sistem outbound si inbound reprezinta un avantaj);
- experienta semnificativa in coordonarea de echipe de minim 10 persoane;
- foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- agreabilitate, atitudine pozitiva si orientare catre client;
- capacitate de a prioritiza task-urile si de a lua decizii rapide in situatii dificile;
- perseverenta si focus pe indeplinirea obiectivelor stabilite si calitate serviciilor oferite;
- capacitate de adaptare, spirit de echipa, atentie la detalii;
- persuasiune, spontaneitate si proactivitate;
- cunostinte foarte bune de MS Office (Excel - nivel avansat);
- cunostinte de limba engleza (vorbit si scris) - nivel mediu;
- disponibilitatea si flexibilitatea de a lucra intr-un sistem de tip ture.

Responsabilitati
Responsabilitati:

- coordoneaza echipa de operatori si gestioneaza toate problemele care apar in timpul desfasurarii proiectelor;
- asigura suport permanent echipei, ofera feedback persoanelor din subordine si se preocupa in mod constant de atingerea si cresterea indicilor de performanta, individuali si colectivi;
- realizeaza instructajele generale si pe proiect pentru operatorii aflati in subordine;
- asigura integrarea noilor operatori si alocarea acestora pe proiecte;
- seteaza obiectivele individuale si de echipa;
- motiveaza echipa si creste gradul de retentie al operatorilor; nbsp;
- realizeaza procesul de evaluare a performantei si propune masuri de imbunatatire;
- asigura fluxul informational in interiorul echipei si intre organizatie si clientii alocati;
- implementeaza in cadrul echipei proceduri de lucru in acord cu politicile interne si cu cele ale clientilor pentru care lucreaza si le respecta in conformitate;
- actioneaza ca nivel superior de escaladare a situatiilor complexe in relatia cu clientii gestionati;
- asigura indeplinirea targetelor de vanzari stabilite de managementul companiei;
- realizeaza rapoarte si centralizatoare specifice activitatilor de vanzari;
- promoveaza imaginea companiei prin atitudine, cunostinte, orientare catre client, disponibilitate si proactivitate;
- realizeaza diverse rapoarte, periodice si la cerere, pentru echipa de management;
- propune masuri de optimizare a instrumentelor si procedurilor de lucru.

Beneficii
- posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale /acces la oportunitatile interne de dezvoltare a carierei;
- pachet beneficii atractiv: grila salarizare motivanta, bonusuri de performanta, tichete de masa, abonament medical;
- programe de training specifice activitatii si de utilizare a instrumentelor de lucru;
- mediu de lucru placut si dinamic.

Prezentarea firmei
Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, acoperind urmatoarele domenii: recrutare si selectie de personal, training, consultanta si management al resurselor umane.